loader

World Tenders & Procurement Opportunities

Procedura aperta per l'affidamento dei servizi di trasporto valori e di svuotamento dei parcometri di proprietà di ATAF S.p.A. nel territorio del Comune di Foggia per un periodo di mesi 20 dal 2.5.2019 al 31.12.2020, la contazione e rendicontazione degli incassi prelevati e il trasporto dei valori.

World Biggest Tenders Source

This tender with title Procedura aperta per l'affidamento dei servizi di trasporto valori e di svuotamento dei parcometri di proprietà di ATAF S.p.A. nel territorio del Comune di Foggia per un periodo di mesi 20 dal 2.5.2019 al 31.12.2020, la contazione e rendicontazione degli incassi prelevati e il trasporto dei valori. has been published on Bidding Source portal dated 18 Feb 2019 for the country of Italy. It has been categorized on Mail transport by road. For similar tenders you can see tenders mentioned below of this page.

General Information

Procedura aperta per l'affidamento dei servizi di trasporto valori e di svuotamento dei parcometri di proprietà di ATAF S.p.A. nel territorio del Comune di Foggia per un periodo di mesi 20 dal 2.5.2019 al 31.12.2020, la contazione e rendicontazione degli incassi prelevati e il trasporto dei valori.
Contract notice
2019/S 032-071953
Italy
Italy-Foggia
18 Feb 2019
22 Mar 2019
English
Mail transport by road

For viewing full details of tenders, you should Log in to your account. If not registered yet, Please Register Now

Or Request a call back now and one of our representatives will contact you. Contact us

Similar Tenders

Open electronic procedure for the establishment of a Framework Agreement for the national fast transport service of postal products (Network J+1 - Lot J1_3) -- <h6>Procedura aperta in modalità telematica per l’istituzione di un Accordo Quadro per il servizio di trasporto nazionale veloce di prodotti postali (Rete J+1 - Lotto J1_3)</h6> Italy Italy - Open procedure tender for the assignment of the two-year transport and valuables custody service to be carried out throughout the national territory including the islands -- <br><b>Gara a procedura aperta per l'affidamento del servizio biennale di trasporto e custodia valori da svolgersi presso l'intero territorio nazionale comprese le isole</b> Italy Appalto ai sensi D.Lgs. 50/2016 - Procedura aperta in modalità telematica per l’istituzione di Accordi Quadro per il servizio di ritiro e trasporto internazionale su strada di Posta prioritaria e non -- Mail transport by road Italy Gara a procedura aperta per l'affidamento del servizio biennale di trasporto e custodia valori da svolgersi presso l'intero territorio nazionale comprese le isole -- Mail transport by road Italy Appalto sensi D.Lgs. n. 50/2016 — procedura aperta in modalità telematica per l’istituzione di accordi quadro per il servizio di trasporto nazionale veloce di prodotti postali. -- Mail transport by road Italy Procedura aperta in modalità telematica per l’istituzione di accordi quadro per il servizio di ritiro e trasporto internazionale su strada di posta prioritaria e non prioritaria. Italy Italy-Rome: Mail transport by road Italy Italy-Rome: Mail transport by road Italy Italy-Florence: Mail transport by road Italy Germany – Mail transport by road – service contract for the transport of letters for the Saxon justice department Germany
No. 12, 1 st floor, Block B2, EGS Business Park, World Trade Center, Bakirkoy - Istanbul - Turkey
info@biddingsource.com
24 X 7 online support
TOP
For viewing latest tenders published for your business in all over the World: Sign in Join free
For accessing full details of Tenders, Kindly choose the Plan that works for you: View Subscription Plans