loader

World Tenders & Procurement Opportunities

Procedura aperta per la fornitura di un sistema dual beam fib-fesem con fascio ionico ad atomi di xenon (lotto 1) e di un microscopio elettronico a trasmissione e a scansione (TEM/STEM) (lotto 2).

World Biggest Tenders Source

This tender with title Procedura aperta per la fornitura di un sistema dual beam fib-fesem con fascio ionico ad atomi di xenon (lotto 1) e di un microscopio elettronico a trasmissione e a scansione (TEM/STEM) (lotto 2). has been published on Bidding Source portal dated 18 Sep 2019 for the country of Italy. It has been categorized on Transmission electron microscope. For similar tenders you can see tenders mentioned below of this page.

General Information

Procedura aperta per la fornitura di un sistema dual beam fib-fesem con fascio ionico ad atomi di xenon (lotto 1) e di un microscopio elettronico a trasmissione e a scansione (TEM/STEM) (lotto 2).
Contract notice
2019/S 179-435450
Italy
Italy-Turin
18 Sep 2019
23 Oct 2019
English
Transmission electron microscope

For viewing full details of tenders, you should Log in to your account. If not registered yet, Please Register Now

Or Request a call back now and one of our representatives will contact you. Contact us

Similar Tenders

Open procedure for the supply of a 200kV Transmission Electron Microscope with FEG source, also operating in STEM mode Italy fornitura di un Crio-microscopio elettronico a trasmissione (Crio-TEM) ad alta risoluzione -- <h6>supply of a high resolution Cryo-Transmission Electron Microscope (Cryo-TEM).</h6> Italy supply and installation of a Transmission Electron Microscope within the SUS_MIRRI.IT project. -- <h6>fornitura e installazione di Microscopio Elettronico a Trasmissione nell’ambito del progetto SUS_MIRRI.IT.</h6> Italy Italy - tender 5123, supply of transmission electron microscope -- <br><b>gara 5123, fornitura di microscopio elettronico a trasmissione</b> Italy PROCEDURA APERTA TELEMATICA SOPRA SOGLIA COMUNITARIA PER L’AFFIDAMENTO DELLA FORNITURA, INSTALLAZIONE E MESSA IN FUNZIONE DI DUE MICROSCOPI ELETTRONICI A TRASMISSIONE (PROG. E-ARGO E QUANTUM) -- Transmission electron microscope Italy PROCEDURA APERTA, AI SENSI DELL'ART. 60 DEL DLGS 50/2016 E S.M.I., PER LA FORNITURA DI N.1 MICROSCOPIO ELETTRONICO A TRASMISSIONE, DA DESTINARSI ALLA U.O. ANATOMIA PATOLOGICA DELL’A.O.U.C. POLICLINICO -- Transmission electron microscope Italy Procedura aperta comunitaria in un unico lotto per l’affidamento della fornitura di un microscopio elettronico a trasmissione per il Centro di Microscopia Elettronica dell'Università di Ferrara -- Transmission electron microscope Italy fornitura di un microscopio elettronico a trasmissione CIG 8922950B45 -- Transmission electron microscope Italy Procedura aperta per l’affidamento della fornitura e posa in opera di un microscopio elettronico a trasmissione (TEM) ad alta risoluzione a 200kV. CIG: 8789468273 – CUP: G31B20000190007 Italy Gara europea a procedura aperta per la fornitura, installazione e messa in funzione di un microscopio elettronico in trasmissione (Holo tem/stem) -- Transmission electron microscope Italy
No. 12, 1 st floor, Block B2, EGS Business Park, World Trade Center, Bakirkoy - Istanbul - Turkey
info@biddingsource.com
24 X 7 online support
TOP
For viewing latest tenders published for your business in all over the World: Sign in Join free
For accessing full details of Tenders, Kindly choose the Plan that works for you: View Subscription Plans